Rodzaje treści dla sieci aptek "ADEL", które pomogły nam zbudować udaną społeczność marki w mediach społecznościowych:
Praktyczne wskazówki i lista kontrolna "Must Have"
Rubryka zawierała porady dotyczące profilaktyki i wzmacniania zdrowia. Wszystkie artykuły były sprawdzane przez wykwalifikowanych specjalistów z dziedziny medycyny przed ich publikacją.
Maratony zdrowych nawyków
Razem z ekspertami wybraliśmy jeden dobry nawyk (np. regularne uprawianie sportu) i wdrożyliśmy go w codzienne życie. Przez 21 dni uczestnicy umieszczali zdjęcia swojego udziału na swoim profilu lub w relacji z hashtagiem #adel_maraton. Ci, którzy pomyślnie ukończyli maraton, otrzymywali nagrody.
Specjalny projekt "Zdrowe podejście do życia"
Poprosiliśmy znane i odnoszące sukcesy osoby z Białorusi, aby opowiedziały nam, co dla nich oznacza zdrowy styl życia oraz jakie mają korzystne nawyki. Co tydzień na stronach apteki "ADEL" pojawiały się krótkie filmy z wartościowymi i interesującymi wywiadami.
Klient zapraszał specjalistów z różnych dziedzin medycyny, z którymi przeprowadzaliśmy transmisje na żywo na Instagramie. Wszystkie konsultacje były publikowane na kanale IGTV apteki "ADEL" na Instagramie.
Ankiety, testy i quizy w relacjach na temat zdrowia, sportu i pielęgnacji pomagały nam zwiększyć zaangażowanie naszych odbiorców.
Ulubioną rubryką użytkowników stało się głosowanie na produkt, który będzie przeceniony w następnym miesiącu.
Zniżki, promocje, "Hity sprzedaży"
Co miesiąc współpracowaliśmy z 1-2 influencerami na zasadzie wymiany usług, prowadziliśmy swoją bazę influencerów, która później przeszła na klienta. Influencerzy otrzymywali kosmetyczne zestawy, testowali produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, publikowali recenzje na swoich profilach oraz organizowali konkursy z nagrodami.
Komunikacja z influencerami
Konkursy i rozdanie nagród