AUPI to firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji mebli tapicerowanych premium do domów, biur i restauracji. Meble AUPI znajdują się w ponad 1100 obiektach na terenie całej Białorusi.
Cel promocji SMM:Zwiększenie rozpoznawalności marki w segmencie B2C, gdzie średnia cena kanapy wynosi około 1500 dolarów.
Wybraliśmy Instagram jako główne medium do promocji treści.
Treść podzieliliśmy na:
▪️ Produktową (w celu zwiększenia popytu) - prezentujemy meble w kontekście wnętrza, wpływając na emocje i odczucia.
▪️ Sprzedażową (w celu pokonania obiekcji) - opisujemy cechy produktów, wprowadzamy kategorie "Sale" i "Produkt tygodnia".
▪️ Przydatną (w celu wzmocnienia ekspertyzy) - udzielamy porad dotyczących wnętrz i wyboru mebli.
▪️ Wizerunkową (w celu zwiększenia lojalności) - opowiadamy historię marki.
▪️ Interaktywną (w celu zaangażowania odbiorców) - uruchamiamy ankiety i głosowania.
▪️ UGC (w celu budowania zaufania) - publikujemy sytuacyjne zdjęcia ludzi w showroomie.
Nie zapomnieliśmy także o influencer marketingu:
✔️ Uruchomiliśmy konkurs z influencerem na wygranie poduszki AUPI.
✔️ Stworzyliśmy filmy instruktażowe w dziedzinie wnętrz i remontów.
✔️ Podjęliśmy współpracę AUPI z marką ręcznie robionych dywanów do wnętrz.
Wyniki po 2 miesiącach pracy:- 567 subskrybentów
- 288 zapytań w direct
- 77 komentarzy pod najlepszym postem