CH "Galleria Minsk-Hilton" - duże centrum handlowe, w którym znajduje się wiele sklepów oraz food court.
Celem influencer marketingu było przyciągnięcie nowych lojalnych subskrybentów do profilu na Instagramie CH "Galleria Minsk-Hilton".
Jako główny kierunek współpracy z influencerami wybraliśmy przeprowadzanie tematycznych pszegłądów z udziałem influencerów.
Przy współpracy CH "Galleria Minsk-Hilton" z poprzednimi wykonawcami, komunikacja była prowadzona wyłącznie z popularnymi influncerami, którzy mieli dużą liczbę subskrybentów. .Prrzeglądy takich influencerów miały duży zasięg, jednak zaangażowanie użytkowników i wzrost liczby subskrybentów było niskie.
Zaproponowaliśmy wykorzystanie influencerów o określonych tematach oraz tworzenie precyzyjnie skierowanej komunikacji dla poszczególnych obszarów w CH, takich jak: odzież damska, bielizna, biżuteria, akcesoria, produkty dla dzieci, itp