"TSUM Minsk" to dom towarowy w centrum Mińska, który składa się z 5 pięter przestrzeni handlowych i oferuje ponad 50 tysięcy różnych produktów przemysłowych i spożywczych. Dom towarowy działa już ponad 55 lat, a jego "sowiecki" wizerunek utkwił w świadomości klientów.
Cele promocji marki w mediach społecznościowych :
- Zwiększenie zasięgu grupy docelowej.
- Przyciągnięcie młodszej grupy odbiorców w wieku 25-30 lat na strony społecznościowe i do domu towarowego.
- Informowanie grupy docelowej o promocjach i rabatach w domu towarowym.
Na życzenie klienta zostały utworzone profile marki na 4 platformach społecznościowych: Вконтакте, Facebook, Instagram i Одноклассники. Najlepiej sprawdziły się Instagram i Одноклассники.
Aby przyciągnąć młodszych i bardziej nowoczesnych odbiorców, wybraliśmy Instagram i skoncentrowaliśmy się głównie tej platformie .
W ciągu ponad 2 lat współpracy odświeżaliśmy i dostosowywaliśmy koncepcję wizerunkową do bieżących trendów.